Als kernplatform voor reclame op verkooppunten (POP) dienen POP-kartonnen displays voornamelijk de volgende functies:
Stimuleer impulsieve aankopen
Met behulp van een driedimensionaal ontwerp en een opvallende prijsstelling worden de aankoopbeslissingen van de consument rechtstreeks beïnvloed, waardoor zij bijzonder geschikt zijn voor promoties van nieuwe producten en verkoop voor beperkte tijd.
Efficiënte informatiecommunicatie
Met behulp van een combinatie van afbeeldingen en tekst om snel verkooppunten en kortingsinformatie te tonen, vullen ze het gebrek aan uitleg van het personeel van de winkel aan.
Creëer een ruimtelijke sfeer
Gebruik levendige kleuren en creatieve ontwerpen (zoals ontwerpen met vakantiethema's) om de winkel energiek te maken en een meeslepende winkelomgeving te creëren.
Dynamisch scherm upgraden
De homogeniteit van traditionele planken aanpakken door de productvertoningshoeken flexibel aan te passen via beweegbare structuren.
Versterk het merkbeeld
Het gebruik van een uniek VI-ontwerp (bedrijfslogo, standaardkleuren, enz.) versterkt de merkherkenning en geeft tegelijkertijd een milieuvriendelijke aanpak.
Zwijgende verkoper
Lever continu productinformatie tijdens onbeheerde winkeluren, waardoor arbeidskosten worden verminderd.
Met behulp van recyclebare materialen, zoals golfpapier, combineert het draagvermogen (tot 120 kg) met milieuvriendelijkheid.
Het lichte ontwerp vermindert de logistieke kosten met meer dan 60% en ondersteunt hergebruik.